Cases2021-02-19T14:51:22+01:00

CASE: Hoe UWV K&S een warm welkom faciliteert met video-onboarding

UWV Klant en Service (K&S) is verantwoordelijk voor alle communicatie binnen UWV en verwerkt ieder jaar wel miljoenen vragen van klanten, werkgevers en zakelijke relaties.  In maart 2021 begon UWV K&S, in samenwerking met GPAL, met het opzetten van een nieuwe onboarding. Het uiteindelijke doel hiervan was om een consistente en innovatieve manier van leren te faciliteren voor een [...]

mei 26th, 2022|

CASE PostNL Extra@Home: Bezorgers op een innovatieve manier ondersteunen met video

Heb je wel eens een bed, TV of wasmachine online besteld bij een webwinkel? Grote kans dat je PostNL Extra@Home dan al kent. PostNL Extra@Home verzorgt namelijk voor talloze webwinkels niet alleen de bezorging, maar ook professionele montage en installatie van diverse XL-producten bij klanten thuis. De bezorgers bij Extra@Home moeten daarom op iedere gewenste locatie verschillende producten op [...]

maart 24th, 2022|

Wat is verschil tussen werkplekleren en klassikaal trainen of eLearning? 

Bij een E learning of klassikaal trainen doen nieuwe medewerkers vaak de handelingen maar een keer, dan treedt vaak de vergeet-curve in. In deze video laat onze directeur Erik Liet zien hoe werkplekleren ingezet kan worden om personeel op de werkplek te ondersteunen en laagdrempelig 24/7 learning faciliteert.   Wil je graag een video met uitleg over [...]

maart 18th, 2022|

Nieuw en bestaand materieel intrainen kan anders met GPAL

Veel bedrijven hebben dagelijks te maken met voertuigen, vaartuigen, machines of apparatuur. Als het nieuw materieel betreft, moeten medewerkers daarop worden getraind. In deze video laat onze directeur Erik Liet zien hoe je dit proces van trainen sterk kunt verbeteren en vereenvoudigen met GPAL.  Het bijkomende voordeel is dat je de kennis tegelijkertijd borgt en standaardiseert.     Wil [...]

maart 16th, 2022|

CASE: Hoe het LUMC NICU video inzet om personeel op de afdeling te ondersteunen en leren op de werkplek te bevorderen.

De Neonatale Intensive Care Unit (NICU) in het LUMC Leiden startte in november 2020 met een GPAL pilot. Op de afdeling worden prematuren (baby’s die te vroeg zijn geboren) en baby’s met problemen rondom de geboorte opgevangen.  Er komt veel kijken bij het opvangen en verzorgen van deze kindjes, waardoor werknemers vaak te maken krijgen met complexe apparatuur en [...]

maart 15th, 2022|

CASE: Service Rondom Bed (SRB) ondersteunt het inwerktraject met instructievideo’s binnen het LUMC ziekenhuis.

De afdeling ‘Service Rondom het Bed’ (SRB) is verantwoordelijk voor alle facilitaire taken bij wel 23 verschillende afdelingen binnen het LUMC ziekenhuis. Zo beheren zij de voorraad, maken de kamers van patiënten schoon, verschaffen patiënten met de juiste voeding en verzorgen allerlei apparatuur, zoals de infuuspomp. “Wij zijn de tandwielen,” zo legt Tom uit, “wij draaien het huis, zodat [...]

februari 15th, 2022|
Go to Top