GPAL staat voor een versnelling als het gaat om het inwerken, opleiden en trainen van medewerkers. In het platform zijn daarom steeds weer nieuwe mogelijkheden beschikbaar om gebruikers te triggeren. Dat is natuurlijk erg fijn, maar meer mogelijkheden betekent ook vaak meer taken en mogelijkheden voor beheerders/admins. Met het introduceren van Admin Tasks helpt het platform bij het prioritiseren van openstaande taken. Daarnaast geeft het platform handige overzichten van lijsten waar je als beheerder graag iets mee zou willen.
Op het dashboard van de Management Console zijn vanaf nu zogenaamde Admin Tasks te zien. Deze taken tonen beheerders direct waar ze mee aan de slag kunnen.
Deze taken zijn:
Als beheerder zie je alleen de taken waar jij zelf iets mee kunt. Taken m.b.t. gebruikers of content waar je geen beheerdersrechten op hebt, zie je dus ook niet.
Wanneer je meerdere beheerders hebt, kun je wel perfect samenwerken. Wanneer jij een taak hebt voltooid verdwijnt deze ook bij de andere beheerders. Zo voorkom je dubbel werk!
Een aantal van deze Admin Tasks bestonden al in de vorm van notificaties, maar er zijn direct een aantal nieuwe handige lijsten toegevoegd aan het overzicht:
Als je meer wilt weten over GPAL en wat GPAL voor je eigen organisatie kan betekenen, vertellen we je graag meer!
“Bij GPAL helpen we je graag verder. Samen met onze klanten blijven wij ons product verrijken en verbeteren”