CASE: Hoe UWV K&S een warm welkom faciliteert met video-onboarding
UWV Klant en Service (K&S) is verantwoordelijk voor alle communicatie binnen UWV en verwerkt ieder jaar wel miljoenen vragen [...]
CASE PostNL Extra@Home: Bezorgers op een innovatieve manier ondersteunen met video
Heb je wel eens een bed, TV of wasmachine online besteld bij een webwinkel? Grote kans dat je PostNL [...]
Wat is verschil tussen werkplekleren en klassikaal trainen of eLearning?
Bij een E learning of klassikaal trainen doen nieuwe medewerkers vaak de handelingen maar een keer, dan treedt vaak [...]
Nieuw en bestaand materieel intrainen kan anders met GPAL
Veel bedrijven hebben dagelijks te maken met voertuigen, vaartuigen, machines of apparatuur. Als het nieuw materieel betreft, moeten medewerkers daarop worden [...]
CASE: Hoe het LUMC NICU video inzet om personeel op de afdeling te ondersteunen en leren op de werkplek te bevorderen.
De Neonatale Intensive Care Unit (NICU) in het LUMC Leiden startte in november 2020 met een GPAL pilot. Op [...]
CASE: Service Rondom Bed (SRB) ondersteunt het inwerktraject met instructievideo’s binnen het LUMC ziekenhuis.
De afdeling ‘Service Rondom het Bed’ (SRB) is verantwoordelijk voor alle facilitaire taken bij wel 23 verschillende afdelingen binnen [...]